Online Yardım
Siparişimi beklenen sürede teslim alamadıysam ne yapabilirim?
Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
- Siparişinizin standart teslimat süresini kontrol ettiğinizden emin olun.
- Siparişinizin durumunu kontrol ediniz. (Kargo Takip)
- Sipariş durumunuzun her aşamasını ve o aşamada neler yapabileceğinizi aşağıdaki tablodan kolayca görebilirsiniz. Sipariş durumunuzu bu tabloya göre kontrol ettikten sonra eğer hala ihtiyaç duyarsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Sipariş Durumu & Çözüm
- Sipariş durumu ‘İptal edildi’; Birçok sebepten dolayı siparişiniz iptal edilmiş olabilir. Size iptal sebebini açıklayan bir e-mail gönderilecektir.
- Sipariş durumun sürekli ‘Sipariş alındı’ olarak görünüyorsa; Sipariş ettiğiniz ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Lütfen bizimle iletişime geçin. Eğer ürün stoklarda tükendiyse, sipariş iptal edilir.
- Sipariş durumu ‘Sipariş sevk edildi’ ise, takip kodu ‘dağıtımda’ olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumdaysa; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo aşamasındadır.
- Siparişi teslim almadınız, ancak kargo web sitesinde takip durumu teslim edildi olarak görünüyorsa; Lütfen kargo şirketi ile iletişime geçiniz.
- Siparişi teslim aldınız ama sipariş ettiğiniz tüm ürünler gönderilmemişse; Siparişinizin paketlenmesinde hata yapılmış olabilir. Lütfen bizimle iletişime geçiniz.