Online Yardım

geri dön

Siparişimi beklenen sürede teslim alamadıysam ne yapabilirim?

 

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

- Siparişinizin standart teslimat süreci kontrol ettiğinizden emin olun.
- Siparişinizin durumunu kontrol ediniz. (Kargo Takip)  
-Kargo Takipten sipariş durumunuzu kontrol ettiğinizde aşağıda listelenmiş durumlardan biri ile karşılaşmanız veya net bir bilgiye ulaşamamanız durumunda size daha iyi yardımcı olabilmek için lütfen bizimle iletişime geçin.

- Sipariş durumu ‘İptal edildi’;
- Sipariş durumun sürekli ‘Sipariş alındı’ olarak görünüyorsa;
- Sipariş durumu ‘Sipariş sevk edildi’ ise, takip kodu ‘dağıtımda’ olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumdaysa;
-Siparişi teslim almadınız, ancak kargo web sitesinde takip durumu teslim edildi olarak görünüyorsa;
- Siparişi teslim aldınız ama sipariş ettiğiniz tüm ürünler gönderilmemişse.

 

Müşteri Hizmetleri 0850 333 63 89