ÜRÜNLER

        Sonucu Gör

        Online Yardım

        geri dön

        Siparişimi beklenen sürede teslim alamadıysam ne yapabilirim?

         

        Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

        - Siparişinizin standart teslimat süresini kontrol ettiğinizden emin olun.
        - Siparişinizin durumunu kontrol ediniz. (Kargo Takip) 
        - Sipariş durumunuzun her aşamasını ve o aşamada neler yapabileceğinizi aşağıdaki tablodan kolayca görebilirsiniz. Sipariş durumunuzu bu tabloya göre kontrol ettikten sonra eğer hala ihtiyaç duyarsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.


        Sipariş Durumu & Çözüm
        - Sipariş durumu  ‘İptal edildi’; Birçok sebepten dolayı siparişiniz iptal edilmiş olabilir. Size iptal sebebini açıklayan bir e-mail gönderilecektir.

        - Sipariş durumun sürekli ‘Sipariş alındı’ olarak görünüyorsa; Sipariş ettiğiniz ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Lütfen bizimle iletişime geçin. Eğer ürün stoklarda tükendiyse, sipariş iptal edilir.
        - Sipariş durumu ‘Sipariş sevk edildi’ ise, takip kodu ‘dağıtımda’ olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumdaysa; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo aşamasındadır. 
        - Siparişi teslim almadınız, ancak kargo web sitesinde takip durumu teslim edildi olarak görünüyorsa; Lütfen kargo şirketi ile iletişime geçiniz. 
        ​- Siparişi teslim aldınız ama sipariş ettiğiniz tüm ürünler gönderilmemişse; Siparişinizin paketlenmesinde hata yapılmış olabilir. Lütfen bizimle iletişime geçiniz.

         

        Müşteri Hizmetleri 0850 333 63 89