Merhaba,

Siteye Türkiye dışından giriyorsunuz. Global web sitemize göz atmak ister
misiniz?

Online Yardım

geri dön

Siparişimi beklenen sürede teslim alamadıysam ne yapabilirim?

 

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

- Siparişinizin standart teslimat süreci kontrol ettiğinizden emin olun.
- Siparişinizin durumunu kontrol ediniz. (Kargo Takip)  
-Kargo Takipten sipariş durumunuzu kontrol ettiğinizde aşağıda listelenmiş durumlardan biri ile karşılaşmanız veya net bir bilgiye ulaşamamanız durumunda size daha iyi yardımcı olabilmek için lütfen bizimle iletişime geçin.

- Sipariş durumu ‘İptal edildi’;
- Sipariş durumun sürekli ‘Sipariş alındı’ olarak görünüyorsa;
- Sipariş durumu ‘Sipariş sevk edildi’ ise, takip kodu ‘dağıtımda’ olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumdaysa;
-Siparişi teslim almadınız, ancak kargo web sitesinde takip durumu teslim edildi olarak görünüyorsa;
- Siparişi teslim aldınız ama sipariş ettiğiniz tüm ürünler gönderilmemişse.

 

Müşteri Hizmetleri 0850 333 63 89