Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz..
Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer.
www.nocturne.com.tr üzerinden sipariş yaratabilmek için sitemize üye olmanız gerekmez. www.nocturne.com.tr'da misafir alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Eğer siparişinizi üye girişi yaparak oluşturmadıysanız, misafir üyeliğiniz ile yarattığınız siparişlerinizi Sipariş Takip sayfamızdan da kontrol edebilirsiniz.
Ürün numarası ya da ürün adını sol üstteki arama çubuğuna yazarak kolayca bulabilirsiniz. Ya da filtre alanını kullanarak istediğiniz ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.
Bazen siparişleri iptal etmek zorunda kalabiliyoruz. Bu durum aşağıdaki sebeplerin birinden kaynaklanabilir:
Evet, teslimat ve fatura adresiniz birbirinden farklı olabilir. Tek yapmanız gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynıdır” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmek.